Toimitusehdot

Toimitusehdot

KULUTTAJAN ASEMA SISUSTUS SATIINI OY:N KONKURSSIPESÄN LOPPUUNMYYNNISSÄ

Seuraavassa esitetään verkkokaupan voimassaolevat maksutavat ja kuluttaja-asiakkaan asema ennen konkurssia ja konkurssin alkamisen jälkeen.

 

1. VOIMASSAOLEVAT MAKSUVÄLINEET VERKKOKAUPASSA


Konkurssipesä ei voi tarjota kuluttajille verkkokaupassa maksutapoja. Maksaminen verkkokaupan kautta tehdyille NOUTOTILAUKSILLE tapahtuu liikkeessä noudon yhteydessä korttimaksulla Nets:n maksupäätteen kautta. Käteinen ei käy maksuvälineeksi.

Konkurssin alkamisen jälkeen lahjakortteja ei enää hyväksytä maksuvälineiksi. Lahjakortin haltijaa kehotetaan ilmoittamaan yhteystietonsa, saatavansa sekä lahjakortin numeron kirjallisesti info@sisustussatiini.fi

 

2. ENNEN KONKURSSIA 27.3.2017 TEHDYT TILAUKSET/PALAUTUKSET/MAKSUT

Ennen konkurssia tilatun tuotteen palauttaminen
Ennen konkurssia tilatuilla tuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Mikäli kuluttaja on ehtinyt palauttaa ennen konkurssia tilatun ja maksetun tuotteen, konkurssipesä ei voi tehdä tuotteen osalta maksunpalautusta.

Koska kuluttaja ei saa palautuksestaan maksunpalautusta, konkurssipesä on päättänyt, että se tulee toimittamaan varastolle palautuneen tuotteen takaisin kuluttajalle lähetyskuluja vastaan. Kuluttajalla on myös oikeus noutaa palautunut tuote itse liikkeestä / konkurssipesältä. Konkurssilain mukaan alle 50 euron jako-osuuksia ei konkurssissa tarvitse lähtökohtaisesti maksaa. Näin ollen kuluttajan kannalta uudelleentoimitetun tuotteen noutaminen voi johtaa parempaan lopputulokseen kuin saatavan valvominen konkurssissa.

Konkurssipesä pyytää huomioimaan, että ennen konkurssia tilattujen ja nyt asiakkaalle uudelleenpalautettavien tai toimitettavien tuotteiden osalta konkurssipesä ei vastaa tuotteiden mahdollisista virheistä.

Laskumaksajan tulee olla yhteydessä laskupalveluntarjoajaan hyvityksen tekemiseksi, mikäli tuote on ehditty palauttaa ja se on saapunut takaisin verkkokaupan varastolle ennen konkurssin alkamista.

Virhevastuu tavaran virheestä, reklamointi ja takuupalautukset
Konkurssipesä ei ole vastuussa ennen konkurssia myydyn tavaran virheestä. Kuluttaja voi reklamoida ennen myyjän konkurssia hankkimiensa tavaroiden mahdollisista virheistä valmistajaa, maahantuojaa tai muuta aikaisempaa myyntiporrasta edustavaa yritystä, jotka hyvittävät virheet takuuehtojen tai lakisääteisen virhevastuun mukaisesti.

Jos tuote on maksettu luottokortilla tai muulla tuotteen hankinnan rahoittamiseksi myönnetyllä luotolla, kuluttaja voi reklamoida luotonantajaa.

 

3. KONKURSSIN JÄLKEEN TEHDYT TILAUKSET/PALAUTUKSET/MAKSUT

Konkurssin vaikutukset konkurssin alkamisen jälkeen tehdyn tilauksen tuotteiden vaihto- ja palautusoikeuteen, sekä oikeuteen saada rahanpalautus.

Verkkokaupassa voi tehdä vain noutotilauksen liikkeeseen, jossa konkreettinen noutotilauksen maksu sekä tavaran vastaanotto tapahtuu. Noutotilauksen tuotteet kerätään valmiiksi syrjään odottamaan noutoa. Noutotilaus on noudettava viimeistään 5 arkipäivän sisällä tilauksesta, liikkeen aukioloaikoina (ma-pe klo 15-18, la 12-15). Noutamaton tilaus peruutetaan ja tuotteet palautetaan myyntiin. HUOM! Poikkeusaukiolo ke 7.6 noudot klo 11-14

Verkkokaupan kautta tehdyillä noutotilauksilla ei ole etämyynnin & kuluttajansuojalain mukaista 14 vuorokauden vaihto ja/tai palautusoikeutta tuotteiden maksamisen jälkeen. Asiakas tarkistaa tilauksen sekä hyväksyy tuotteet maksun yhteydessä.

Toimintaohjeita kuluttajille tarkennetaan tilanteen mukaan. Asiakas voi olla yhteydessä Sisustus Satiini Oy:n asiakaspalveluun puhelimitse sähköpostitse osoitteeseen info@sisustussatiini.fi. Tarvittaessa kuluttaja voi olla yhteydessä myös kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Muutokset

Sisustus Satiini Oy konkurssipesä varaa itselleen oikeuden muuttaa tarjolla olevien tuotteiden hintoja sekä muita kuluja konkurssiloppuunmyynnin aikana. Käyttäessään verkkopalvelua noutotilauksiin käyttäjä hyväksyy nämä ehdot.

Hinnat

Verkkopalvelun tuotteiden hinnat eivät sisällä alv:ia (alv 0 %).

Maksutavat

Korttimaksut liikkeessä Nets:n maksupäätteellä, yleisillä pankkien pankki- & luottokorteilla.

Toimitustapa & aika

Nouto liikkeestä 5 arkipäivän sisällä tilauksesta  liikkeen aukioloaikoina (ma-pe klo 15-18, la 12-15). Noutamaton tilaus peruutetaan ja tuotteet palautetaan myyntiin. HUOM! Poikkeus aukioloaika, noudot ke 7.6 klo 11-14

Markkina-alue

Verkkopalvelun kautta konkurssipesä markkinoi liikkeen tuotteita pelkästään Suomen alueella. 

Asiakastiedot

Antamanne asiakastiedot ovat ainoastaan Sisustus Satiinin ja asiakkaan väliseen yhteydenpitoon eikä niitä luovuteta kolmannelle osapuolelle. 

 

Yhdistetty rekisteriseloste- ja informointiasiakirja

Henkilötietolaki (523/99) 10 § ja 24 §

1. Rekisterinpitäjä

Sisustus Satiini Oy konkurssipesä (myös "palveluntarjoaja")

Y-tunnus: 2834596-7 
c/o Pesänhoitaja VT Mikael Juujärvi, Lakiluotsit Oy, Asemaktu 4, 40100 Jyväskylä

GSM 040-502 0050

Sisustus Satiini Oy:n konkurssipesä sitoutuu noudattamaan seuraavaa Sisustus Satiini Oy:n (Y-tunnus 2264336-5) rekisteriselostetta:

2. Rekisteriasioita hoitaa

Asiakaspalvelu (info(at)sisustussatiini.fi)

Asiakaspalvelu klo 15-18 arkisin.

3. Rekisterin nimi

Sisustus Satiini asiakasrekisteri

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus

Henkilötietoja käsitellään tilauksen, luototuksen, laskutuksen, perinnän, asioinnin, asiakaskyselyiden, raportoinnin, markkinoinnin ja muun asiakkuuden hoitamisen yhteydessä.

Sisustus Satiini voi käyttää alihankkijoita tietojen käsittelyssä ja toimenpiteissä . Tietojen käsittelyn teknisen toteuttamisen vuoksi osa tiedoista voi sijaita Sisustus Satiinin alihankkijoilla.

5. Rekisterin tietosisältö

Asiakkaan perustiedot:
Asiakkaan etu- ja sukunimi, asiakasnumero, osoitteet, puhelinnumero, sähköpostiosoite, mahdollisesti syntymäaika tai henkilötunnus, tiedot markkinoinnin luvista ja kielloista

Asiakkuuden perusteella syntyvät tiedot:
Ostotapahtuma- ja asiointitiedot, muut ryhmittelytiedot

Verkkokaupan asiakkaiden lisätiedot:
Käyttäjätunnus ja salasana, mahdolliset maksuvälinetiedot, asiakkaan itsensä antamat kiinnostustiedot

6. Säännönmukaiset tietolähteet  

Asiakkuus ja asiointi:
Sisustus Satiini  myymälä tai verkkokauppa

Luottopäätökset:
Luoton myöntävä rahoituslaitos

Yhteystietojen päivitykset:
Asiakastietoja voidaan päivittää yleisistä rekistereistä kuten väestötietojärjestelmästä.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset 

Sisustus Satiini ei luovuta asiakasrekisterin tietoja kolmansille tahoille pl viranomaisvaateet. 

8. Verkkokaupan Evästeet 

Sisustus Satiini käyttää verkkokaupassa evästeitä (ns. cookie), joiden avulla seurataan kävijäliikennettä ja parannetaan palvelun laatua. 

9. Rekisterin suojaus 

Rekisteriä käyttävät ainoastaan henkilöt, joiden toimenkuvaan sen käyttö kuuluu.

10. Tarkastusoikeus 

Asiakkaalla on henkilötietolain perusteella tarkastusoikeus hänestä asiakasrekisteriin tallennettuihin tietoihin. Tarkastuspyyntöä henkilökohtaisesti tehtäessä on esitettävä kuvallinen ja voimassa oleva henkilöllisyystodistus.

11. Tiedon päivittäminen

Asiakas voi päivittää seuraavia perustietojaan Sisustus Satiinin verkkosivuilla:

Tunnuksen ja salasanan luonnin jälkeen henkilökohtaiset yhteystiedot asiakas voi itse päivittää omien sivujensa kautta. Sähköisen markkinoinnin lupia asiakas voi samoin hallinnoida omissa tiedoissaan.

12. Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet

 

Asiakkaalla on oikeus kieltää yritystä käsittelemästä itseään koskevia tietoja suoramarkkinointia varten. Rekisteröitynyt asiakas voi asettaa kiellon verkkokaupassa tai ilmoittamalla siitä asiakaspalveluun.

Kielto tulee ilmoittaa asiakaspalveluun info(at)sisustussatiini.fi